Sider

lørdag den 2. december 2017

2. December






Der bliver kikket i gemmerne,
frem dukker nisser og en masse af julens pynt.
Der sættes julens musik på alt imens der 
skråles med på bedste vis.
Om ikke andet så på omkvædet.




Papir, saks og lim,
strimler og ting og sager
flyder på bordet og alle vegne.
Herligt.




Der klippes,
foldes og bukkes.




Og vupti,
så er der en stjerne.




Stjernen fandt jeg på nettet og kan desværre ikke 
huske adressen, når jeg finder den - 
så kommer adressen på.

Dagen i går bød på et mindre uheld af slagsen
som godt kan undværes ...
Jeg nyder gerne en kop, eller to, når der sysles.
Det gjorde jeg osse i går og det gik i den grad 
ud over min julekalender.
Heldigvis fandt jeg denne på en tur til Rødvig i dag.




Bag dagens låge gemte der sig en :




Som ligger på gulvet.

Min umiddelbare tanke, er den at det er børnenes julegaver der 
gemmer sig bag lågerne.



God jule ~ hygge til jer derude.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar