Sider

søndag den 20. december 2015

19. December



Der skal suppleres op diverse steder.
Osse med disse små jule klokker,
der ikke er længere end små 2 cm.

Det er altså rigtigt.







Da det kun er en gang om året jeg laver disse bitte små klokker,
blev jeg lige pludselig i tvivl om,
hvor mange perler jeg skulle begynde med.
Men med lidt tælle arbejde,
så var jeg klar igen.




Næsten færdig,
plus at der skal hæftes ender
og sættes en bitte lille sløjfe på.












Nu mangler der kun en sløjfe om æsken,
så er den klar til at komme med i et jule brev.




God julehygge til jer derude.





3 kommentarer:

  1. Hvor er de dog fine <3 Og sikke en tålmodighed, du må have, når du kan lave noget så småt :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de dog fine <3 Og sikke en tålmodighed, du må have, når du kan lave noget så småt :-)

    SvarSlet
    Svar

    1. For mange år siden, da jeg ikke var særlig gammel, måske 8 år syede jeg perler og den første klokke jeg syede, det var efter en opskrift fra Stenboden. Klokken var vel en 6 - 7 cm. høj og alle i familien fik en sådan tilsendt sammen med et julebrev. Derefter gik der pludselig sport i at lave klokken i mini udgave og uden opskrift. Disse syer jeg stadig men dog nu kun ved jule tid.

      Tak for din kommentar.
      Knus her fra.

      Slet