Sider

fredag den 11. december 2015

11. December



Der laves pynt til juletræet.
I år har jeg kastet mig ud i at lave plisserede kugler,
som skal hænges på juletræet.




I første omgang blev det af nodepapir, 
men jeg var nu ikke helt tilfreds med resultatet.

Så blev det med metal papir
og det er jo en helt anden sag.
Lige noget jeg vældig godt kan lide.

Jeg forsøgte spagt osse at lave en kugle i 
noget papir fra en reklameomslag,
meeen ... det var ikke lige det jeg søgte.
Så jeg er gået tilbage til metal papir igen.




Der bliver foldet,
først den ene vej
og så den anden vej,
så på skrå,
så samles det foldede,
vendes og foldes igen på den anden led.
En snor som kulen kan hænge i, 
bliver sat på
og enderne limes sammen.







God julehygge til jer derude.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar