Sider

torsdag den 18. juni 2015

I dagens anledning ...







... har jeg været oppe i hallen og sætte mit X
Nu vil jeg så hen over dagen tjekke TV'et af og til 
for at se og høre valg prognoser.

Aftensmaden kommer i aften til at bestå af
stegt flæsk og nye kartofler med persillesovs.
Derudover, så vil sidde med et tæppe over mig 
og nyde en kop ~ eller to ~ cappuccino over et stykke chokolade,
alt imens jeg vil sidde og se + høre valg prognoserne på TV'et
Jeg har altid syntes at en valg aften er noget særligt.

Krydset er sat,
der følger ikke garanti bevis eller bytteret med
på den anden side af tæppet.
 
God valg aften til jer derude.



2 kommentarer:

  1. Hygge under tæppet. :-)
    God weekend, knus

    SvarSlet
    Svar

    1. Takker :o)
      Og det var vitterligt hyggeligt at sidde der under tæppet, nyde et par kopper cappuccino mens valg prognoserne kom frem på skærmen.

      Skøn ~ Herlig weekend til dig :o)
      Knus her fra.

      Slet