Sider

fredag den 18. juli 2014

Så ka' hun lære det !



I min iver over at være
*Herre i eget Hus*,
gik jeg igang med en intermistisk hammer,
[ læs = kødhammer beklædt med en tyk karklud og en elastik om,
til at holde sammen på herlighederne ]



og løsnede i et moderat tempo siden på skabet
samtidig med at hylden,
der jo sad som om den er limet fast med
*Karlson Klister*
blev løsnet i den ene side ...




Efter møje og besvær fik jeg løsnet delene.
Kun for at erkenne :
... at det kan godt betale sig,
at tjekke skabet efter for div. huller til *nitterne*
Det havde jeg jo selvfølgelig ikke gjort !
For i min verden, i dag, så skulle hylden i skabet sænkes betydeligt
og skabet skulle males mælke ~ hvid.

Hylden er kommet tilbage hvor den oprindelig sad.
... der er nemmelig ikke flere huller i siden på skabet,
der tillader at hylden kan flyttes ...


Vedr. malingen af skabet 
og forresten listerne omkring døre og skabe ...
... så kom jeg i tanke om at det skulle ludbehandles.

Hmmm ... 

*¤##¤&§§§%%¤#*
Skabet og paneler ... bliver malet
.................................................................. en anden dag.
For nu er al maling vasket og skrabet af
og jeg er total flad.





God fornøjelse til jer derude.


4 kommentarer:

  1. Godmorgen.
    Ihhh, som du har knoklet. Håber det hele skaber sig ordenligt idag.
    God lørdag

    SvarSlet
    Svar

    1. Jo tak, dagen i dag ... har været mere end inspirerende.
      Blomster og blomster ... hvor end jeg kikkede hen :o)

      [ hvæser lidt : det skab tog resten af dagen, igår, at gøre rent igen ]

      God søndag til dig :o)
      Knus her fra.

      Slet
  2. Hi-hi! Men tiden gik godt med det
    Knus

    SvarSlet
    Svar

    1. *he he* ... Jow, men jeg kunne godt ha' undværet det *&%¤##¤%¤%#*

      Heldigvis er der ikke to dage der er ens :o)
      En god søndag til dig.

      Knus her fra.

      Slet