Sider

torsdag den 5. juni 2014

Jeg har fået nyt job ...




... som hundelufter

Denne skønhed bor på samme vej 
som jeg gør.
Bella,
er hendes navn,
og bestemt ikke noget hun lystrer
når der bliver kaldt på hende.
*man har vel sin egen mening*
De sidste tre dage har jeg luftet hende.
De to første var overstået på to minutter !
Så vendte damen snuden 180° rundt 
og nærmest galoperede hjem.
Fantastisk !
For på udeturene måtte jeg virkelig bruge overtalelsesevnerne.

I dag tog Bella virkelig sagen i egen ... pote !
Hun sneg sig ind i kurven
og blev demonstrativt siddende der da jeg kom !
End ikke en godbid kunne friste.
Bellas menneske ~ mor
blev noget bekymret,
for skønheden skulle da luftes lidt,
og da hun er godt polstret er turene kun godt for hende.

Den stædige kamp,
vandt jeg dog til sidst
og vi kom ud på Bellas ... vel nok længste tur i lang tid.
Næste gang vi skal ud og gå,
Bella og jeg,
må jeg hellere tage en vandflaske med,
for Bellas tunge blev adskillige centimetre længere på turen i dag.
Skønheden havde mod på en lang tur og var væk fra de faste og trygge rammer
i over en halv time.
Det var en meget overrasket hundeejer der tog imod skønheden,
da Bella forpustet ramte døren med snuden.

På billedet her kan du se skønheden :




Bella 



Bella er en Cocker Spaniel.

[ Men jeg tror dog at Bella har nydt de første to ture, for da jeg kom i dag
lå hun ellers og ventede på mig foran døren,
det fortalte Bellas menneske ~ mor mig ]

God fornøjelse til jer derude.



4 kommentarer:

  1. Dejlig med en låne-hund. Når man ikke selv har en
    Knus Pua

    SvarSlet
    Svar

    1. Jeg skal ikke selv have hund, men stiller gerne op som hundelufter og får mit behov dækket på den måde :o)
      Men hun har karakter, Bella *griner*

      God Pinse :o)
      Knus her fra.

      Slet
  2. Åhhh hvor hyggeligt og mega sødt af dig, at give en hånd med, som hundelufter.
    Rigtig god pinse.
    Knus fra Tove

    SvarSlet
    Svar

    1. Igår fik skønheden masser af motion og tungen hang ud af halsen på hende. Glad var hun osse !
      Det var hun osse da jeg kom, lå klar til at få selen på, men da vi så kom ud ... *bum* ... så blev hun siddende. Godbidderne virker slet ikke *hjæææælp, hvad gør jeg*
      Mon jeg skal finde en vandflaske frem ? I en halv times tid kunne jeg ikke få hende til at rejse sig op, hun sad bare.

      En god Pinse til dig :o)
      Knus her fra.

      Slet