Sider

onsdag den 16. april 2014

Hip ~ Hip



HURRA,
Dronningen må have opført sig eksemplarisk,
sådan som solen har skinnet fra en skyfri himmel.
TILLYKKE
lyder det i hvert tilfælde her fra.
Jeg havde ellers tænkt mig at tage ind til Kjøwenhavnstrup,
meeeen
Margrethe var altså ikke hjemme i dag.
Og jeg tager altså ikke til Jyll ~ Ø
for at vifte med flaget.




 *mumler lidt for mig selv, at det var da en sjov ting,
at stå foran døren til biblioteket
efter at de havde lukket ...
så må vente til lørdag med at tage derhen ...*


Tidligere på ugen var jeg et smut om Køge,
her så jeg dette ... skib ... 
Tænkte om det mon er lavet af papir ... ?
Det er såmænd skibet :
Noahs Ark



Det er temmelig stort,
det skib.
God fornøjelse til jer derude.

5 kommentarer:

  1. Ejjj hvor sjovt og skønt billede af Noahs ark.
    Knus

    SvarSlet
    Svar

    1. Den er temmelig stor, Noahs Ark. Man kan osse komme om bord på den. Så hvis den ligger i havnen i næste uge kunne det da være at jeg skulle slå et smut om den.

      God dag til dig.
      Knus her fra.

      Slet
  2. Er der ikke åbent altid på biblioteket? Ihvertfald til klokken 22
    Det er der hos os. Vi kan komme ind med vores sygesikringskort
    Tillykke med hende dronningen
    Knus Pia

    SvarSlet
    Svar

    1. Jo, vi kan komme ind på bibliotekerne fra kl. 7 til kl. 22 ... bare man *husker* sit sygesikringskort ... Det var jo dét jeg ikke liiiiige havde husket at få med ... Silly me.

      En god dag til dig.
      Knus her fra.

      Slet

  3. PS : Biblioteket ligger i en anden by, en 15 km. her fra, så slår det sammen med andre gøremål på lørdag :o)

    SvarSlet