Sider

tirsdag den 25. marts 2014

Vinderen er ...



Martine med denne blog
Tillykke og dejligt er det at bolden kan kan glæde andre,
plus bogen kan bruges.
Bogen har stået mutters alene på et bord og er blevet flyttet
rundt når der skulle tørres støv af ;o)
Send mig din adresse og jeg sender den lille pakke afsted i morgen.
Nederst på siden er der en kontakt formular,
det er kun mig der kan læse beskeder sendt via den.


Tak til jer som deltog i denne give away :o)
Lodtrækningen er foregået på denne måde at i hver især,
har fået et nr. i den rækkefølge, som i har deltaget i.
D.v.s. nr. 1 : *Mosekonen morgendug*
nr. 2 : *Ingunn*
etc.

( jeg vil forsøge at indsætte billede af *findenvinder* )
...
Nu har jeg siddet og bakset med en html kode og jeg kan bare
slet ikke hitte ud af det i aften.
Men ude i højre side kan i se et lidt større billede ...
:o)


God fornøjelse til jer derude.


3 kommentarer:

  1. Morsomt! Sender mail nå:)

    SvarSlet

  2. Bolden og bogen er på vej :o)
    En god aften til dig.

    SvarSlet
  3. Tillykke til den heldige vinder
    og god weekend ønskes herfra.
    Kram Tove

    SvarSlet