Sider

mandag den 9. december 2013

9. December




4 )
Aaarj ... altså ...
Hvordan fjerner jeg nu den der pil midt i dias skærmen ... ?



3 )
Jeg kan baaare slet ikke huske hvordan jeg får billederne frem
som dias.
Øv.


2)
Surt.
Det vil bare drille i dag.
Prøver senere at få gang i billederne.



1 )
Jeg krydser fingre for at det lykkedes denne gang.









Denne engel har jeg overført fra en bog, tegnet den over på bagepapir
på noget tykt karton.
Den er blevet klippet og skåret til,
klar til at få gips ~ gaze stykker lagt på med et strøg af vand
ovenpå gips ~ gaze stykkerne.
Jeg har valgt at englen her skulle være lidt tung
og har derfor givet den et ekstra lag gips ~ gaze.
Når englen er tør, er den klar til at blive hængt op
eller sat hvor den kommer til sin ret.


Jeg tror der har været nisser på spil ... for den engel jeg ville
have brugt ... den er fløjen sin vej.


God fornøjelse derude.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar