Sider

søndag den 8. december 2013

8. December


Om det er dette
( tågen )



som har sat mig i laveste gear
eller denne leveform jeg levede fuldt ud i går :

Sekretærens 12 diætregler :

1. Hvis du spiser noget, uden at nogen ser det, indeholder det ingen kalorier.

2. Hvis du drikker sukkerfri sodavand og samtidig spiser en chokoladebar, vil alle kalorierne i slikket blive elimineret af de manglende kalorier i den sukkerfrie drik.

3. Hvis du spiser sammen med andre, tæller kalorierne ikke, hvis du blot spiser det samme, som de gør.

4. Fødevarer, der indtages af helbredsmæssige grunde, såsom chokolade, cognac eller ostekager, tæller ikke med.

5. Hvis du sørger for at opfede alle personer i dine nærmeste omgivelser, vil det få dig selv til at se tyndere ud.

6. Fødevarer, der indtages under en filmforevisning, tæller ikke med, idet de indgår som en del af et underholdningskoncept og ikke som led i din ernæring. Det gælder fx chokoladestænger, popcorn, pebermyntepastiller, franske mandler og alle typer bolsjer.

7. Ituslåede eller knuste småkager indeholder ikke kalorier, de er forsvundet under knusningen.

8. Alt, hvad der slikkes af knive eller skeer mens du fx tilbereder søde desserter, indeholder heller ingen kalorier.

9. Fødevarer, der har samme farve, indeholder samme mængde kalorier, fx spinat og pistacie-is.

10. Chokoladens farve er universel, og den kan derfor erstatte et hvilket som helst andet fødemiddel.

11. Alt hvad man spiser stående, er fri for kalorier. Det skyldes formentlig tyngdekraftens indvirkning på kaloriernes vægtfylde.

12. Alt hvad man spiser af en andens tallerken, er fri for kalorier, eftersom kalorierne rettelig tilhører den anden, og derfor vil hænge fast på hans tallerken.

God jul og nyd den med god samvittighed :-)
[ fundet på nettet ]


Der skal skæres flere strimler til disse stjerner,
jeg vil nemmelig gerne have glasset fyldt op med dem.


Og her et par sørgelige engle.
Jow, ideerne var skam da gode nok.
Det er tilladt at trække på smilebåndet med lyd på.
På min tur i dag fandt jeg nogle fyrrenåle og
havde en rigtig god tanke om hvordan de skulle bruges
til engle ...
Ligegyldigt hvad jeg har forsøgt mig med,
var det som at have 10 tommelfingre.
 Mindst.


Om ikke andet, så har jeg fået lavet det første julebrev.
Endnu ved jeg ikke om jeg limer motivet fast på det
grønne karton, for så kan modtageren jo hænge julemotivet op.
Hvis jeg limer julemotivet fast på kartonnen, så kan julebrevet
stå delvist åben på bord eller hylde.




En god 2. søndag i Advendt til jer derude.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar