Sider

tirsdag den 24. december 2013

24. December


En Dejlig, Fredelig og Glædelig Jul til dig.









Det har været dejligt og ikke mindst hygsomt
at lave lidt julerier hver dag,
samtidig med at jeg har fået skrevet lidt her på bloggen.
Jeg har nydt de kommentarer der er kommet undervejs,
Tak for dem :o)


For første gang i alle disse år jeg har boet her i Danmark ( DK ),
har jeg ikke fået set DR's årlige *Jule Hilsen til Grønland*
Da jeg kom hjem igår, var der ca. 15 min. til programmet sluttede,
det så jeg til gengæld.
Når DR sender genudsendelsen, skal alt det traditionelle være på plads :
kaffe, småkager og lommeletter.
For jeg ved af erfaring at synet bliver en anelse sløret når der
bliver sunget Guuterput


En rigtig Glædelig Jul til jer alle.



2 kommentarer:

  1. Så så vi den samme mængde - men det vigtigste er nu også at få set og snøftet lidt til Guuterput.
    Den er helt nødvendig også her - ingen jul uden!!!

    SvarSlet
    Svar

    1. Nemmelig og lige netop.
      Fortsat God Jul til dig og dine :o)

      Slet