Sider

lørdag den 21. december 2013

21. December


Silkepapir, saks og passer
og Elna ( stor Tak til Tove  )



Min passer, som jeg købte for mange år siden, da jeg gik til patchwork,
blev fundet frem og jeg fik tegnet et par cirkler på
forskellige farver silkepapir.
Cirklerne blev klippet ud
og Elna fik lov at køre nogle korte ture.

Jeg forsøgte mig med nogle træperler på julekuglerne
men det så bare helt forkert ud.
På et tidspunkt drillede tråden mig
( = læs jeg havde lige glemt at trække tråden ud efter første julekuglerne var kørt igennem Elna )
Derfor kom der et par ekstra huller i en eller to af julekuglerne,
hvilket jeg først så da jeg havde overført billederne.

Det er nu ganske hygsomt at sidde og klippe og sy julekugler i silkepapir.


God fornøjelse til jer derude.




2 kommentarer:

  1. Ihhh, hvor er de bare fine og dejligt, at gamle Elna stadig kan gøre gavn, selvom hun for længst har fejret sølvbryllup.
    Knus herfra

    SvarSlet
    Svar

    1. Julekuglerne er afsat, datteren blev ret så begejstret da hun så dem.
      Meeen man skal altså passe på med at klippe i for mange lag silkepapir ... har jeg erfaret.
      Jeg er i hvert tilfælde glad for Elna :o)

      En skøn herlig aften til dig :o)
      Knus her fra.

      Slet