Sider

torsdag den 23. maj 2013

Livets gang


Nogle hænger med hovederne.



Mens andre titter frem.


Og andre igener som Stolte Kavalere.


Nogle er klar til at springe ud.


Mens andre er sprunget ud.


Andre igen står i 1000 vis og er den rene Fryd...


Så er der dem, som smider om sig med frø.


For aller første gang har jeg porrer.
Og det får mig til at tænke på min onkel,
der var en ørn til det med jord under neglene.


Tredie gang må være Lykkens gang.
Op til Pinse købte jeg denne Jordbær ~ Rabarber,
som jeg glæder mig til at smage på et tidspunkt.
De øvrige to gange har snegle ædt mine rabarber.


Da jeg kom hjem i dag, opdagede jeg at der har været Garden ~ Party by Night.


Og hvis ikke jeg tager helt fejl,
så var det årets første dræber ~ snegle der drønede rundt
lige udenfor havehegnet.
Men de skal ikke invadere haven i år !

2 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Ja, de pokkers snegle. Jeg har endnu ikke haft dem på besøg, men lur mig, om de ikke kommer, for det plejer de at gøre og så svinges spaden i et præcist hug, for de skal ikke være her hos mig.
    Hav en skøn weekend.

    SvarSlet
  2. Her til aften fandt jeg hele to dræbersnegle, der lynhurtigt blev tilintetgjort !
    Men jeg har da godt nok undret mig over, at de ikke har invaderet arealerne her omkring ...
    Jeg ved ikke om det har noget at gøre med den indsats, sidste år, der er gjort fra alle.
    Dog glæder jeg mig stadig over at de har holdt sig rimeligt langt væk.

    En skøn ~ herlig weekend til dig :o)

    SvarSlet