Sider

søndag den 12. maj 2013

Hoooold da helt ... Bøtte







Dette er hvad der lå i den kasse
som *Poul Post* kom med,
fra denne *Krea ~ Woman*
To Kold Bøtter og den brune med påskriften : Mel,
har jeg ikke set før.
*waauuw* og sender dig lige et
*Tusinde Tak Knuse ~ Krammer*
Før jeg bruger ramsløgs ~ saltet eller chilli ~ saltet
i madlavningen må jeg lige spørge dig til råds om
hvordan, hvor meget og i hvilke retter det bruges i
( med sammenbidte tænder, kan jeg vist roligt sige,
at det igen ~ igen lykkedes mig at lave totalt uspiselige frikadeller ... ).
Så i dag og mange andre dage i træk, har jeg indåndet en masse dejlig frisk luft.
Og her er det at en god kop kaffe smager så fuglene synger :o)

Ha' en fantastisk ny Skøn ~ Herlig uge.

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha....
    Dejligt, at du kunne bruge tingene og jeg takker så mange gange, for den pakke du sendte mig.
    Desværre fik jeg ikke taget billeder af det.

    Urtesaltene gør sig godt på pålægsmadder. Feks æggemaden :)

    Kæmpe kram retur

    SvarSlet
  2. Det lyder *uhm* godt :o) ... Det med madderne.
    Det andet skal du ikke undskylde, eller hva' man nu siger, bare du kan bruge det.
    Kan du ha' en dejlig dag :o)

    Knus her fra.

    SvarSlet