Sider

mandag den 15. april 2013

Dagen i dag


Dagen i dag,
så sådan her ud.



Mariehønsene er vågnet op.


Bierne samler pollen.
Se blot denne som er lige ovenover G'et i *GRL ~ DK*


Og så et par yderst arbejdssomme små fyre.


Mine 3 erantis, der har foldet bladene ud.
Rundt omkring er nye erantis dukket op, men det bliver først
til næste år de blomstrer.


En smuk lyselilla krokus.


Er den ikke bare flot ?


Jorden løfter sig.


Påskeliljer der løfter jorden op.


Utrolige kræfter.


Fascinerende !

2 kommentarer:

  1. Uhhh, hvor er det nogle gode billeder du har taget.
    Mariehøns har jeg desværre ikke set endnu, men derimod en hel del gåsebillelarver, som *hygger sig* i min græsplæne.
    Det er jeg noget øv over, men kan ikke få mig selv til at smide gift mod dem, da fuglene gør, hvad de kan, for at udrydde dem.

    Knus herfra

    SvarSlet
  2. Nu er det jo en bette ~ bette plet jeg kan rende rundt på og tage billeder i.
    Du bliver nok nødt til at lokke flere fugle til, for at få bugt med gåsebillelarverne :o)

    Knus her fra.

    SvarSlet