Sider

mandag den 7. januar 2013

I havn



Der var så koldt, dér på havnen, i Køge.
Mørkt var det tillige med.
Men lysene,
de lyste op i træerne og på skibet.
Flot så det ud.
Det blev til flere billeder,
men kun dette ene
var ikke rystet eller noget.
Jeg synes nu ellers
at jeg havde fået et par 
gode skud.
Lige indtil jeg kom hjem.

 


Farverne snyder gevaldig,
for der var temmelig mørkt.
Dog havde jeg ikke set bilen i venstre side,
for jeg holdt samtidig øje med hvornår toget rullede ind.
Og det skulle jeg med.

... bliver vist nødt til at tage til havnen en anden dag eller aften.





2 kommentarer:

  1. Nej hvor er det et skønt stemningsbillede.
    Er vild med farverne du har fanget det i.

    SvarSlet
    Svar

    1. Der var bare så flot over havnen, men det var temmelig mørkt, så da jeg kom hjem og så billedet blev jeg noget overrasket. For så lyst som det er på billedet, var det slet ikke IRL. De øvrige billeder blev desværre rystede.

      Slet