Sider

onsdag den 12. december 2012

Posten kom lige forbi



Der er dage hvor man kan føle sig som en Lykkens Pamfilius.
Igår ved halv fem tiden kom posten med post til mig.
Jeg havde netop taget varmt tøj på for at gå ud og tømme postkassen og havde nær fået *et føl på tværs*
For lige på den anden side af døren stod posten  med sin ene hånd, knyttet og hævet, klar til at banke på døren.
Det så, så komisk ud og i bedste tegneserie stil.
Havde jeg åbnet døren blot 1½ sekund senere havde posten banket på min pande.
Han blev da lige så overrasket som jeg, og jeg kunne ikke lade være med at grine.
 
Det som posten kom med, kunne ikke være i postkassen.
Og et smugkik her, så kan du se herlighederne i den.




Jericos Rose er jeg spændt på. Jeg venter et par dage med at søsætte den, for jeg vil så gerne se den blomstre juleaften.
Sådan ser den ud lige nu



Jeg er virkelig forgabt i hånd ~ arbejdsblade fra 70'erne og tidligere og giveren som jeg har modtaget alle disse fra er,  Tove med denne kreative blog.
Nogle mandler med lakridssmag og jeg vil bare lige sige : de smager altså godt !
Ude i min bette have er der et fuglekvidder og fugleklatter ( når der bare ikke er sne ) ... Nu kan jeg efterhånden få sat navne på dem, for i kassen lå nemlig en bog om fugle .
Opskrifter på lidt forskelligt var osse med i pakken. Jeg kan ikke sige mig fri for at være lidt af en samler, opskrifter er een af tingene, så det bliver spændende at afprøve nogle helt nye opskrifter.
Et par ark glasbilleder lå der sørme osse. I denne tid når jeg skriver julebreve klistrer jeg gerne glansbilleder på brevene. De bliver lidt mere personlige.
Jammen, en bog om forskellige måde at væve på, var der osse og cellofanposer og nogle søde lommeletter, og en julehilsen :o)

Det er altså som en slags juleaften, når en sådan pakke lander. Jeg glæder mig over det må lige hen og se på noget af det, røre det.
Mange Tak skal du have.



2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare dejligt, at du kan bruge det.
    Rigtig god fornøjelse med en af ørkenens pudse-løjelige planter.

    Nu vil jeg slukke og lukke.
    Har fået min nye vaskemaskine tilsluttet idag. De to af drengene kom og gjorde det.
    En sag der burde kunne ordnes på ingen tid, meeeen....det drillede lidt og der var meget lidt plads til dem at bevæge sig rundt på.

    Klem fra Jylland

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er spændt på hvordan den folder sig ud og tænker at det bliver om en uges tid at jeg sætter den i vand.

      Dejligt at du fik din nye maskine + god hjælp til at få den tilsluttet.

      De der lakrids mandler : *MUMS*
      Knus her fra

      Slet