Sider

søndag den 9. december 2012

Hvad skoen gemte



Igår aftes fik jeg besked på at sætte min sko i vindueskarmen.
Da jeg stod op her til morgen havde jeg glemt alt om det indtil jeg ville se ud af vinduet, så gav det et ryk i mig.

Sådan så min sko ( sandal ) ud, da jeg kom hen til vinduet.



Og dette var, hvad der lå inde i det brune papir :




Bogen er fyldt med opskrifter på gode retter, dessert og småkager.
Sjovt nok fik vi igår frikadeller ( dem er der osse en opskrift på inde i bogen ) og de brændte næsten ikke fast på panden. Ydermere, så smagte de endda godt. Nu har jeg osse øvet mig på at lave frikadeller i næsten 4½ måned, ovenpå en opskrift fra min onkel, så mon dog ikke jeg lærer det på et tidspunkt.

Jeg beundrer virkelig dem som kan lave mad
Tænker at bogen bliver min støtte ~ pædagog.


4 kommentarer:

  1. Godmorgen du gæve kvinde.
    Hvor må det være dejligt, sådan at stå op til gave i sko og skønne bog du har fået, er jeg sikker på.
    Jeg smiler til dig over din frikadellekamp, men er nu også ret sikker på, at det skal du nok komme efter.

    Klem fra Jylland

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig en overraskelse fra en glad giver. Dejligt :o)
      Det med de deller der, det er altså virkelig en kamp ...
      Knus her fra

      Slet
    2. Jeg er begyndt at følge denne skønne madblog og måske der er hjælp at hente til julefrikadellerne :)
      http://sarasmadunivers.blogspot.dk/

      Slet
    3. Det er lige så tænderne løber i vand ... Nu har jeg lige siddet og set de flotteste farverige retter ~ og så skal jeg ha' schnitzel i strimler med en gang wokblanding ...

      Slet